Nieuws

GiessenlandenNet: de laatste ontwikkelingen

Glasvezel krijgt ruim voldoende in Giessenlanden

10 November 2017 | Nieuws

GiessenlandenNet heeft in de maand oktober een klanttevredenheidsonderzoek laten uitvoeren onder de glasvezelabonnees in Giessenlanden. Gevraagd werd onder andere naar de ervaring met de aannemer, de provider en met GiessenlandenNet. Ook was er ruimte voor vragen, wensen en opmerkingen. De respons was boven verwachting. Ruim 500 abonnees vulden de enquête in.

Ruim voldoende
Het gemiddelde rapportcijfer voor de aanleg, de provider en het klantcontact is een 7,2. Voorzitter van GiessenlandenNet Kid Schuijt is niet ontevreden over het cijfer. “Een 7,2 is geen slecht cijfer, maar betekent niet dat we achterover leunen. Het is een gemiddelde. Dat betekent dat klanten ons met een acht, maar ook met een onvoldoende beoordelen. Er zijn altijd zaken die we kunnen verbeteren. We hebben onze klanten in de enquête niet voor niets de ruimte gegeven om opmerkingen te maken. Daar is gebruik van gemaakt en deze opmerkingen nemen wij serieus. De opmerkingen variëren van hulp bij de aansluiting tot het verbeteren van het tv-signaal. Opvallend is trouwens dat er sterke behoefte is aan een Internet Only pakket. Voor ons is deze informatie erg belangrijk om de kwaliteit van de dienstverlenging te kunnen beoordelen en verbeteren. Van het graafwerk tot de installatie van het modem”.

GiessenlandenNet gaat in de komende weken contact opnemen met een ieder die dat heeft aangegeven.

Bron: Het Kontakt

Klik hier voor de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek